създаване на PDF

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ОНЛАЙН РЕМОНТИ

Общи онлайн условия за извършване на ремонти Festool CZ s.r.o.

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ОНЛАЙН РЕМОНТИ

 

1. Обхват и дефиниция

  1. Настоящите Общи условия за ремонт се прилагат за всички поръчки за ремонт, направени към Festool CZ s.r.o., Chelčického 1932, 470 37 Česká Lípa (наричан по-долу "Festool CZ"). За ремонти в рамките на гаранцията "Festool all-inclusive" (наричана по-долу „гаранция“) важат допълнително нашите гаранционни условия. В случай на противоречие между гаранционните условия и настоящите Общи условия за ремонт, предимство имат разпоредбите на гаранционните условия.
  2. Нашите ремонтни услуги се предлагат както на потребители, така и на бизнес клиенти. За целите на тези Общи условия за ремонт:

       (i) Потребител е физическо лице, което не действа в рамките на своята бизнес дейност или самостоятелно упражняване на професия.

       (ii) "Бизнес клиент" е физическо или юридическо лице, или дружество с правосубектност, което при сключване на договора действа в рамките на своята търговска или самостоятелна професионална дейност.

  3. Валидна е версията на нашите Общи условия за ремонт, действаща към момента на подаване на поръчката. Противоречиви, допълнителни или отклоняващи се условия от нашите Общи условия за ремонт не се прилагат, освен ако тяхната валидност не е писмено одобрена от нас. Тези Общи условия за ремонт важат и в случай, че извършим ремонта без възражения, знаейки за противоречивите, допълнителни или отклоняващи се условия на клиента.
  4. Всички права, които ни принадлежат съгласно законовите разпоредби или други споразумения извън настоящите Общи условия за ремонт, остават непроменени.

 

2. Сключване на договор, възможности за ремонт, връщане, разходи

  1. Нашите оферти, особено в рамките на нашата интернет презентация festool.cz, са необвързващи и не представляват оферта за сключване на договор, а само покана за подаване на поръчка за ремонт
  2. Клиентът прави оферта за сключване на договор с подаването на поръчка за ремонт. Поръчка за ремонт може да се подаде писмено, устно или чрез интернет портала "MyFestool" и също чрез изпращане на дефектното устройство.
  3. Договорът се счита за сключен едва когато изпратим потвърждение на поръчката или когато започнем ремонта. Потвърждението за получаване на поръчката за ремонт не представлява приемане на офертата на клиента. То служи само за информиране на клиента, че сме получили поръчката за ремонт.
  4. В случай на гаранционен рекламация машината ще бъде незабавно ремонтирана в съответствие с гаранционните условия. Ако ремонтът не попада в обхвата на гаранцията, ще ремонтираме машината незабавно без допълнителни въпроси, ако предвидените разходи за ремонт не са изключително високи. В такъв случай автоматично ще изпратим на клиента безплатна оценка на разходите чрез имейл или чрез услугата MyFestool.
  5. При поръчки за ремонт през MyFestool, оценката на разходите може да се разглежда по всяко време в клиентския профил на MyFestool, ако е налична. С изпращането на оценката на разходите, ние правим обвързваща оферта за сключване на договор за ремонт и в случай на отказ от офертата предлагаме възможността да унищожим непоправения продукт без допълнителни разходи за клиента или да го върнем в първоначалното състояние срещу такса за обработка от 13,00 EUR без ДДС, ако това е технически възможно с разумни усилия, и да го изпратим обратно на предоставения от клиента адрес за доставка.
  6. Ако клиентът приеме нашата оферта, посочена в оценката на разходите, в рамките на четири седмици, се сключва договор за ремонт и ние ремонтираме машината.
  7. Ако клиентът приеме нашата оферта за унищожение в рамките на четири седмици, ще постъпим в съответствие с тази поръчка.
  8. Ако клиентът не приеме нито офертата за ремонт, съдържаща се в оценката на разходите, нито офертата за унищожение в рамките на четири седмици, или ако клиентът изрично откаже тези оферти, ще върнем изпратения продукт в първоначалното състояние срещу такса за обработка от 13,00 EUR без ДДС на разходите и риска на клиента на посочения от него адрес за доставка, ако това е технически възможно с разумни усилия. Допълнителни претенции от наша страна остават непроменени.

 

3. Право на потребителя за отказ от договор

  1. Ако клиентът е потребител, има право да се откаже от договора. Условията и правните последици от отказа са посочени в следните инструкции за отказ:

       - Право на отказ от договора:

    Имате право да се откажете от договора в рамките на четиринадесет дни без да посочвате причина. Срокът за отказ от договора е четиринадесет дни от деня на сключване на договора.

    За да упражните правото си на отказ от договора, трябва да изпратите вашето желание за отказ на следния адрес:

                    Festool CZ s.r.o.

                    Servis

                   Chelčického 1932

                   470 37 Česká Lípa

                    E-mail: service-cz@festool.com

    чрез ясно заявление (напр. писмо, изпратено по пощата, факс или имейл) за вашето решение да анулирате този договор. Можете да използвате приложения примерен формуляр за отказ от договора, но това не е задължително. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението за упражняване на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.

                     - Последици от отказа:

                    Ако се откажете от договора, ние трябва да ви върнем всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от това, че сте избрали различен тип доставка от най-евтиното стандартно доставяне, което предлагаме), незабавно и не по-късно от четиринадесет дни от деня, в който сме получили уведомлението за вашия отказ от този договор. За тази възвръщаемост ще използваме същото платежно средство, което сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако не сме се договорили изрично с вас за друго; в никакъв случай няма да ви бъдат начислени такси за тази възвръщаемост.

    Ако сте поискали започване на предоставянето на услуги по време на срока за отказ от договора, трябва да ни заплатите пропорционалната сума за вече предоставените услуги до момента, в който ни уведомите за упражняването на правото на отказ от договора, в сравнение с общия обем на услугите, предвидени в договора. Край на условията за отказ

  2. Ако клиентът вече е изпратил продукта по време на отказа от договора, той ще бъде върнат безплатно.

4. Изпращане на продукта за ремонт

  1. Клиентът е длъжен да достави продуктите за ремонт или да ги изпрати на посочения от нас адрес на свои разходи и риск, освен ако клиентът не ни е възложил да ги вземем.
  2. Ние не сме длъжни да приемаме пратки, изпратени с наложен платеж.

 

5. Връщане и приемане на ремонтирания продукт

  1. Връщането на продукта е за сметка и риск на клиента на посочения от него адрес за доставка.
  2. Клиентът е длъжен да провери резултата от ремонта в срок от една седмица от получаването на ремонтирания продукт на посочения адрес за доставка и в този срок

    да съобщи за всякакви дефекти. Ние имаме право да изискваме писмено приемане. Ако клиентът не приеме резултата от ремонта в този срок, се счита, че приемането е настъпило. Същото важи особено в случай, че клиентът започне да използва ремонтирания продукт.

  3. Приемането не може да бъде отказано поради незначителни дефекти.

 

6. Условия за плащане

  1. Фактурата трябва да бъде платена в срок до 30 дни от датата на издаване на фактурата. Денят на плащане се счита за деня, в който можем да разполагаме със сумата по фактурата.
  2. При плащане с кредитна карта плащането се обработва чрез доставчика на платежни услуги Stripe Inc. 510 Townsend Street San Francisco, CA 94103, USA.

 

7. Рекламация на дефекти

  1. Ако клиентът е потребител, важат законовите претенции за дефекти.
  2. Ако клиентът е бизнес клиент, важат следните правила:

(i) Срокът за рекламация на претенции за дефекти е 6 месеца. Срокът за рекламация започва от датата на приемане на продуктите. Съкращаването на срока за рекламация се отнася и за претенции за деликтни действия, основани на дефект на ремонтните услуги.

(ii) Претенциите на клиента за възстановяване на разходи вместо за обезщетение са изключени, освен ако тези разходи не са били направени и от разумна трета страна.

(iii) Ние не поемаме никакви гаранции, освен ако не е договорено друго в конкретен случай писмено.

 

8. Отговорност

  1. Ние носим неограничена отговорност за щети, произтичащи от нарушаване на гаранция или от увреждане на живот, здраве или тяло. Същото важи за умисъл и груба небрежност или ако сме поели риск от изпълнение. За лека небрежност отговаряме само в случай на нарушение на съществени задължения, произтичащи от естеството на договора и които имат особено значение за постигане на целта на договора. В случай на нарушение на тези задължения, неизпълнение и невъзможност за изпълнение, нашата отговорност е ограничена до такива щети, които обикновено могат да се очакват в рамките на този договор. Задължителната законова отговорност за дефекти на продукта остава непроменена.
  2. Ако нашата отговорност е изключена или ограничена, това важи и за личната отговорност на нашите служители и представители.

 

9. Защита на данните

Festool CZ събира и обработва лични данни само за целите и в рамките на изпълнение на поръчката за ремонт, член 6, параграф 1, буква б) от GDPR и съгласно Закона за обработка на лични данни 110/2019 Сб. Допълнителна информация относно обработката на лични данни от Festool CZ и свързаните права можете да намерите на началната страница на Festool CZ (www.festool.cz/правна-информация/защита-на-данните).

 

10. Идентичност на доставчика

  1. Доставчикът на ремонтни услуги е:

       Festool CZ s.r.o.

                   Servis

                   Chelčického 1932

                   470 01 Česká Lípa

                   ИКО: 261 42 058

       Управител: Stephen Bagshaw

  2. Жалби могат да се подават на посочения по-горе адрес.

 

11. Заключителни разпоредби

  1. Ако някоя разпоредба на тези Общи условия за ремонт и други сключени споразумения е или стане невалидна, това не засяга валидността на останалите разпоредби. Договорните страни са длъжни да заменят невалидната или неизпълнима разпоредба с разпоредба, която най-близо отговаря на икономическия успех.
  2. Тези Общи условия за ремонт са валидни от 24.07.2023 г.